Над 8000 българи на концерт в подкрепа на Мадарския конник Събитието бе кулминацията на кампанията „Ние обичаме България“ на BILLA

 

 

Грандиозният благотворителен концерт „Ние обичаме България“ 2017 в подкрепа на Мадарския конник събра над 8000 българи в зала „Арена Армеец“. Валя Балканска и Петър Янев, Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева припознаха каузата за опазване на културно-историческото ни наследство и зарадваха с изпълненията си многохилядната публика.

Концертът бе кулминацията на второто издание на дългосрочната национална кампания на BILLA „Ние обичаме България“. Инициативата цели осигуряването на финансова помощ за реставрацията и поддръжката на значими паметници на културата, част от Стоте национални туристически обекта на България.

Всички средства, събрани от продадени билети за благотворителния концерт, ще бъдат дарени за облагородяването на Националния историко-археологически резерват „Мадара“, където се намира Мадарският конник, и за превръщането на района в атрактивна туристическа дестинация.

Грандиозният спектакъл зарадва публиката с най-обичаните фолклорни, поп, рок и хип-хоп хитове. Концертът беше открит от внушителното изпълнение на 100 каба гайди, което истински развълнува зрителите. Сред основните акценти в програмата бяха българските народни танци. Стотици българи се хванаха за ръце и играха заедно хоро на любими фолклорни песни. Спектакълът беше закрит с космическото изпълнение на Валя Балканска и гайдаря Петър Янев на „Излел е Дельо хайдутин“, което изправи цялата зала на крака.

  

„Щастлив съм, че кампанията на BILLA „Ние обичаме България“ успя да обедини толкова много хора. Това е доказателство, че българският дух е жив и че когато сме заедно, можем да постигнем много. Опазването на културно-историческото ни наследство е дълг както към предците ни, така и към бъдещите поколения. Сърдечно благодаря на всички, които подкрепиха каузата и доказаха, че истински обичат България“, заяви Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Водещи на благотворителния концерт бяха актьорът Александър Кадиев и телевизионната журналистка Десислава Стоянова, които както всички изпълнители, се включиха безвъзмездно в инициативата. Сред специалните гости на спектакъла в Арена Армеец бяха представители на държавните институции, бизнеса и дипломатическия корпус.

Кампанията „Ние обичаме България“ се провежда с подкрепата на Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община. Основен медиен партньор е bTV Media Group.

Инициативата стартира през 2016 г., когато за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка бяха събрани близо 75 000 лв.

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, Clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г. в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.